Jan 4, 2009

2008 slut...välkommen 2009


(min första grej jag gjort i Photoshop.....ganska fina va??!!!)



Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?
-Jag blev mamma :)

Har du något minnesvärt datum?
-19 september....då e Casper född

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
-oj oj....ett eget hus....hi hi hi å ett körkort!!

Vad var din största framgång 2008?
-Att bli mamma till världens underbaraste kille och klarade av förlossningen utan problem!

Största misstaget?
-ingen aning.....året har ju varit perfekt :) men ngt har jag säkert gjort....

Bästa köpet?
-amningskudden till Casper var guld värd i början.... å sängen...hihi

Vad spenderade du mest pengar på?
-Saker till Casper.....

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-När förlossningen var över å jag hade Casper på mitt bröst...då va jag så fruktansvärt glad :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
-hmmm...svårt....men får nog säga Kate Perrys låtar.....

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-Aldrig varit såhär glad... BÄSTA ÅRET I MITT LIV JU....

Vad önskar du att du gjort mer?
-Umgåtts med vänner.... iallafall hört av mig till flera av dem!

Vad önskar du att du gjort mindre?
-hmmm...ingen aning

Hur tillbringade du julen?
Julafton var helt fantastiskt!
Först var vi i Valbo hos min bror å hans familj...alla var där mamma, pappa, brorsorna, Elin, Anita, Anton å hans tjej....
Sen åkte vi hem till Johans familj i Forsby....va den bästa julen någonsin!


Blev du kär i år?
-Jag är så kär att det inte går att beskriva i min Johan....han e bäst!

Favoritprogram på TV?
-Oj....Prison break....2 1/2 men....Heroes (sett 5 avsnitt men grymt bra)

Bästa boken du läste i år?
-Läst hur många gravid/barn böcker så jag vet inte...många bra!

Bästa filmen du såg i år?
-Sett så många bra filmer....men jag gillar Arn!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
-13 sep fyllde jag 24
Var i en lokal som mamma hyrt för hon fyllde 60 den 10:e. Var typ 60 pers där och vi hade hur 3vligt som helst...men var ju höggravid då så blev lungt för min del!


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-näe......

Vad fick dig att må bra?
-Johan å Casper!

/Maria









No comments: