Aug 12, 2011

Hej ♥

Hur mår ni?
Själv är det bra.
Tränade för Cicci Hansson igår och det gick super. Vi gjorde kanske inte alla övningar som var med, men dom vi gjorde gick bra :)
Jag är nöjd! Grålls gjorde allt jag bad om :D
Duktig häst jag har!!!

Finns en lite grej som är på mitt minne idag, imorgon skulle vi haft bf :(
Men så vart det inte. Försöker vidare, men hur det går får vi se.
Inte denna månad...
Men kanske nästa eller nästa eller nästa!!!
Vem vet, kanske blir det hus förre?? Vi får se....
funderar även på att betäcka Grållans nästa år! Ngt förslag på hingst??

Jag tänker framåt och det är bra :)
Ska försöka släppa bebistanken och se om det går bättre då :)

I dag ståt mys med Casper på schemat ska vara med han hela dagen, vi får se om vi tar oss ner till yran och kollar läget lite!

pussipuss

No comments: