Mar 13, 2013

Visningsö!

I går åkte jag, Elina och Stephanie till Gränna... eller rättare sagt visningö :D
Kan vara det bästa jag gjort på länge!!

Åkte från Gävle 10:00. Vi tog vägen genom Stockholm...
Hur vi 3 brudar kom fram var ju såååå bra :D
Men de 5 h i bilen kändes väldigt kort... då vi var duktiga på att prata!!

Kom fram till Gränna och då var polkagrisar ju ett måste :P


Vidare med Färjan över till Visningsö...
Oj oj vad fint det var :)
Men slutmålet med resan var ju till Roempke!!!
Jag kan säga att jag inte blev besviken.
Tittade på 2 hästar som var ridna... Den bruna Pikachu och en fux vid namn Kalinets!
Såg när Sandra beridaren red P och såg ok ut :)
Jag hoppade upp och kände så fort jag satt på honom att denna vill jag ha...det sa KLICK!!!
Och steffy sa att det såg mkt bättre ut när jag red :D
Men oj oj vad jag gillar honom!
Han är allt och lite till... red ut en sväng och han bara skrittade på, även fast han han var ute första gången igår!
När vi vara klara stod han å myste i min famn!! Gulle hästen :)
Hade ju med en hoppryttare och en western ryttare!!!
Elina provade oxå :) tror även hon gillade hoonom :D
Så nu ska det räkna på ekonomin och tiden....
Så kanske totton är hemma snart!!!




No comments: