Apr 25, 2013

Go morgon!!!

vaken förre tuppen.. jajamen!
Men hur vore det om man fått lite sömn i natt?
Men men jag gillar läget lixom :P
Så är det att vara småbarnsförälder och hästägare!

Så nu sitter jag här med kaffe koppen i handen och hoppas på att  piggna till lite :)
Vi får se hur det blir med det..annars får det blir en red bull sen :P
snart bär det av till hästarna.. har utsläpp!

Var sååååå nöjd i går när jag åkte från stallet :)
Han är bara för bäst min Puppe.
Gick kanon att kratsa hovarna +++++, gick även bra att sadla i boxen,
Köpte en martingal i går som jag provade och den passa :)
Red ut en sväng efter att jag tagit in hästarna och det gick super.
Han börjar bli lite pigg och det är ju super positivt :D
Så nästa veckan den 1 maj öppnar ridbanan och då ska det kommas igång!!
Tänker börja ge honom lite lusern nu så han tjockar på sig och kan bygga massa muskler!
Ska testa Elinas dressyr sadel och vi håller tummarna :)

Miiiina fiiina! älskar er sååååååå!!!!!
pusss


No comments: