Apr 6, 2014

söndag 6 april!

Ja ni mina kära läsare... funderade häromdagen vart mars månad tog vägen lixom.
Nu är vi en bit in i April.

jobbat hela helgen så har tyvärr inte haft tid för stallet, bästa steffy motionerade P igår :)
I dag fick en en vila, men det har han förtjänat efter denna vecka.

Jag trodde att det skulle kunna bli som förut, men jag har så fel.
Är bara en anna som exicterar och det kommer jag inte kunna tävla emot.
Har inte alls det att erbjuda verkar det som.
Men måste inse... det är du som går miste om ngt!!!
Jag behövde dig, men du fanns ej där.
Jag vill ju egentligen ha dig i mitt liv, men lär släppa taget nu.
Jag blir bara ledsen och det är inte värt att slösa energi på ngn som inte tar sig tid.
Finns andra....
Jag har gjort det jag kan!

Men nu till ngt kul :D
Gud vad jag hittade motiovationen efter träningen i fredas.
Var ju kanon kul... måste börja rida ordentligt nu :D
Är sugen att åka till Västanå och hoppa en liten bana.
ska kolla om jag hittar en transport.
men vi lär prova att hoppa ngt snart å testa att lasta.

pusssss



No comments: