Sep 16, 2014

14.09.16

hejsan!
vette sjutton va jag ska skriva :/
Vill ni veta mera om min 30 årsdag kanske??
Ha ha snacka om att bli gammal....
Var tar åren vägen lixom?
Men det var en trevlig dag och jag är sååå tacksam över alla som kom och firade min dag :)
Men finns ngn som jag är sååå besviken på!!!!
Men det kommer ju alltid vara så verkar det som :/
Varför kan man inte bara var ärlig???
blir så j*vla less.....

Motivationen till att rida är så låg nu... vet ej varför?
Men den kommer tillbaka så P får vila lite denna vecka så hoppas jag att det vänder.
Elina har ju skaffat sig en häst som ska flytta till oss och det kommer bli kul.
Då får jag iaf lite sällskap också kanske ngn kan ta sig en tur på P i skogen med dem ibland :)
För jag hinner ju ej varje dag!

I dag ska jag, Malin och Elina ta oss en tripp till Börjes!
Ska bli kul.. kanske man hittar ngt fint :)
pussssss

No comments: