Feb 17, 2015

14.02.17

Men suck då.. skrev ett inlägg som försvann :/

Hur mycket ska man  skriva här? Ang tankar å så?
Just ni flyger det så många tankar i mitt huvud....
Jag ska vara positiv till allt och den senaste tiden har jag lyckats kanon.
I morgon sätter jag i gång P och hoppas kunna hålla igång honom nu!
Ska jag skaffa en som kan hjälpa  mig lite... kanske kanske inte???
Aja vi för se hur det blir med det.

J är så fruktansvärt svår nu... jag vet inte om han är osäker på mig på något vis.
Men det kanske jag oxå skulle ha varit, vet inte ens om jag skulle lita på mig själv vad jag skulle kunna göra....

Men jag är så sjukt besviken på honom  när han har struntat i mig och barnen och gjort ngt som är roligare för honom.
Som alla de midsommar som han hellre varor med sina kompisar.
Aja... vi får se vad som händer.
Han påstår att jag inte är tacksam...
Fattar inte va han menar!!!
P har fått vila lite, men i morgon ska jag rida :)

Nu ska jag hångla med kudden!!
Pussss

No comments: