Mar 2, 2015

Så himla mycket som far runt i mitt huvud nu. Jag vill bara lämna allt...
Men kan lixom inte. Har mina  barn att tänka på...
Dom förtjänar det bästa!!!
Men det kanske dom inte får nu??
Va vet jag...
Men jag tänker inte kämpa nu. Jag kämpar försatt jag själv ska må bra och att dom ska må bra.
Dom behöver se mera av sin far och mindre av sin mor.
Jag finns alltid där, ställer alltid upp, gör allt för att J ska ha det bra.
Jag lever mitt liv efter hur han lever sitt.
Nu ska jag oxå göra ngt.

Jag vill ha familjelivet, men vill inte behöva göra allt själv.
Nu när Alicer sjuk är det bara jag...
Några timmar hemma i fredags när jag jobbade höll J på att bli tokig.
Nu har jag varit här inne 3 dagar och frå be om en tjänst att få gobit och ta frisk luft i 20 min. Hallå ska det vara så??
Och sova då??  Det får jag aldrig göra...
Trodde det skulle bli bättre med tiden, men inte då :/
Förlåt... hoppas på ett gladare inlägg i morgon!!

Pusss

No comments: