Aug 24, 2016

#kärlek

På några månader har jag kommit att älska denna person. Han är helt fantastiskt ❤️ på ngt vis får han mig att känna mig speciell. 
Han får mig att känna på ngt vis som jag aldrig känt.. 
Visst har han sina fel och brister, men det har väl alla?
Varför ska folk prata runtomkring utan att fråga mig?
Jag tycker om han för den han är idag, den kille jag lärt känna!
Just nu kan jag inte tänka mig min vardag utan honom!
Sen att jag ska tappa vänner för att jag är med honom, är ju inte riktigt vad jag hade väntat mig :(
Just nu är han den som får mig att må bra...
Allt annat känns mindre kul.
Bara massa bråk med Johan så fort vi pratar. Hade jag haft möjlighet hade jag velat ha mina barn hos mig jämnt!
Jävligt jobbigt då dom inte är här!! Första dagen får bra, men sen...

Träffa Johan och Alice på stan idag, det gjorde ont i hjärtat på mig då!!

Nu ska jag försöka vila en stund, haft sådan ångest idag!
Pussss 

No comments: