Oct 13, 2017

Hej 💕

AlltsÄ jag har sÄ sjukt mycket tankar i mitt huvud, tankar som far hit och dit.
Men samtidigt sÄ har jag sjukt svÄrt att prata om vad jag kÀnner.
Det jag saknar just nu Àr att kunna sitta ner med en vÀn, dricka en kopp kaffe och fÄr prata...
Jag skulle vilja prata med nÄgon som inte dömer... nÄgon som bara kunde lyssna.

För den senaste tiden kÀnns det lite som att alla i min nÀrhet försvinner...
Det gör mig sjukt ledsen.
Ingen som ens hör av sig och frÄgar hur det Àr, hur man mÄr...
Varför Àr det alltid jag som mÄste höra av mig?
Är en vĂ€n som jag stod vĂ€ldigt nĂ€ra, vi umgicks ofta och pratade massor.
Men sen hÀnde ngt...
Jag tror jag vet vad...
Visst kan man bli kÀr och vara upptagen, men vill man sÄ tar man sig tid.
Jag hör lixom av mig, men fÄr inte ens svar...

Men sen har vi HAN ❤️
Han jag Àlskar, han som fÄr mig att mÄ bra, han som fÄr mig att kÀnna mig Àlskad. Han som jag litar pÄ till 110 %
Visst jag kan bli arg och besviken pÄ honom, men han försöker...
Jag vill inte vara utan honom och jag hoppas att en dag ska mina vĂ€nner kunna se vilken underbar och unik mĂ€nniska han Ă€r! 

Det Àr mina val och mina beslut, Àven om du inte gillar dom sÄ hoppas jag iaf att du kan vara lite glad för min skull.

en har vi mina förÀldrar som Àr vÀldenas bÀsta. Jag Àr sÄ sjukt glad och tacksam att jag har dom i mitt liv.
Vad vora jag utan dom!
Man vĂ€ljer inte sina förĂ€ldrar men kag Ă€r sjukt glad att jag fick mina ❤️

Å jag fĂ„r inte glömma mina barn, mina underverk...
Dom som fÄr en att vara glad nÀr livet Àr lite motigt, för det Àr det ibland.

Pussss

No comments: