Nov 24, 2008

Kärlek :)




Kärlek är väl bland det vackraste som finns!
-Jag älskar dig!
Säger man inte till vem som helst.....
Men jag har turen att ha träffat världens underbaraste kille JOHAN som jag verkligen älskar tillsammans har vi lilla CASPER som är helst fantastisk! Blir ju tårögd av lycka när jag kollar på den lilla killen! Han är för bra för att vara sann, tänk att jag kunde få en sådana underbar liten bebis :)
Om jag inte hade dessa 2 killar i mitt liv så skulle världen stanna dom gör livet värt att leva!
Sen har vi familjen min som e bäst, men dt vet dom redan hi hi

Det finns en till person som betyder väldigt mkt för mig.
Hon finns alltid där att prata med, hon är väldigt bra på att lyssna, ställer alltid upp för mig, hon är underbara med Casper, hon är rolig att umgås med och vi har otroligt kul tillsammans vet inte vad jag skulle göra utan henne!! Hon har hjälpt med otroligt mycket med Grållan oxå.....
Denna person är
SOFIE LIND :) *puss på dig tjejen*

CAROLINE HEMGREN vet vad hon betyder för mig, skulle jag göra utan dig tjejen? Har ju känt varann i all evighet och hoppas jag får vara din vän i evigheter till. Är väl den enda som vet allt om mig och finns alltid där hon oxå.... * puss på dig*

JENNY KARLSSON vet nog oxå hon vad hon betyder för mig! men umgår inte så mycket nu inte alls som för iallafall å dt e synd tycker jag!





No comments: