Nov 6, 2008

Min son :)



Som sagt så är Casper den underbaraste bebisen som finns!
Enligt mig iallfall :)
Fast bebis...hmm...han börjar ju bli stora killen!
Å fort går dt oxå! Har redan rensat bort massor av babykläder i stl 50 å då e han 6 v 7 imorgon!






Johans kompis ska ha en liten kille om några månader, så då lånar vi ut lite kläder!
köpte ju ganska mkt innan han kommit till världen så vi har hur mkt som helst....hi hi...
Nu sover Casper som en stock! Tyckte synd om han i går kväll å i morse..lill-killen hade ju magknip å var hård i magen! Som han kämpade stackaren.....
Men dt släppte för ett tag sedan å då blev han så glad :) somnade gjorde han nästan direkt....
Fast han har sovit i natt, han e så duktigt!

Blev som jag tänkte mig igår, åkte ut till stallet för att kolla på Såffy å lillan när dom träna!
Gick hur bra som helst, tills lillan råkade slå upp huve å nocka stackars Såffy.....
Gud va ja tyckte synd om henne!
Så idag blir dt jag som motionerar lillan! blir ju bara longering, men snart så får jag börja rida!
Snacka om att jag längtar.....Efter juluppehållet så ska jag iallafall börja rida i dressyrspecialen :)
*puss*












No comments: