Aug 16, 2009

Hej där :D

hur är det med alla glada människor där ute??
Själv mår man kanon idag!!
Gårdagen var kanon!
Började dan med att jobba 8-11 hi hi några timmar men det var enbart för att vara snäll!
plockade in varorna sen åkte jag å pappa ut till stallet!
Sen blev det en sväng in på systemet!
Och några andra små ärenden.
Sen var man hem och duschade och gjorde sig klar för fest!!!
Linda och Walter kom över och vi bjöd på smörgåstårta *mums*


Den var mumsig!!!
Sen blev det det massa spännande drinkar....
hi hi började väl bli lagomt lullig!
Avslutade kvällen med att åka ner på stan och gå på Cava.
Där som tur var träffade jag först Sanna sean Carro :D
Tur det hi hi
Vi dansade hela tiden och måste erkänna att det var läääängsedan det var så kul att vara ute!
Så TACK CARRO för att du var där och gjorde min kväll!!!!
Men absolut så blir det Cava igen.....
I dag har jag varit ute i stallet och ridit en sväng. pärlan var fin men lite sprallig idag hi hi
Men det är alltid lika avslappande och trevligt att komma ut till stallet!
Efter några timmar där ute så blir man hur pigg och glad som helst :D
Nu ska jag fortsätta med min nya fotobok!!
PUZZZzzzzzz

No comments: