Aug 8, 2009

GRATTIS SÅFFY <3

Började dan med att jag fick sova till 10 :D
Det var inte igår dt...Tack älskling <3

Vid 12 hämtade mor å far mig å Casper. Då åkte vi för att fira Såffy som blir hela 21 år idag!
Grattis tjejen!
Hon bjöd på tårta, glass, bulla m.m m.m var så mätt å glad i magen när vi gick därifrån!!
Men det var grymt kul att träffa å umgås med Såffy!
Måste bli mkt mkt mera nu!!!!!!!!!!!!!!!

På em åkte ja, Casper, Martina, filippa å mor å far upptill Gävle yran...
mem vafan???!!!!
Var det ett skämt lr?? Skulle det vara ngt att gå på???
Var grymt kul för Casper att han fick åka karusell...typ 2 han kunde åka!!!
han skrattade å vinkade...gud så glad han var!!!
Jag fick äta en Langos i allfall :D
Det var det enda bra för mig!!! Dom hade ju inte ens strumpor..... blöäääääää

I morgon blir det stalltjänst!! Men det ska bli skönt att spendera en dag i stallet!!!
Kan inte sluta tänka på tränset jag såg på Hööks i veckan. kommer nog köpa det i morgon :D


No comments: