Feb 9, 2010

Tisdag 2010-01-09

Hej där!
Måate börja be Jenny om ursäkt!
Blev inte som jag hade tänkt idag. Synd var det :(
Men vi har väl fler dagar?
Jobbade 8-14 idag...nice pass...flera sådana tack!!!

Sedan åkte jag och mamma till Ikea för att äta.
Köttbullar & mos blev det *mums*
Hämtade Casper på dagis, han blir så glad när man kommer att jag blir alldeles varm.
Nu har man en son som snart är 1,5 år....
Hjälp, vart tar tiden vägen??
Jag som aldrig trodde jag skulle bli mamma. Men det är så underbart att man kan inte beskriva det!!!


Nu är jag tebax till sony ericsson.
Blev en aino :D
Får se hur bra den kommer att vara!
Men kommer kunna blogga från den iaf.


1 comment:

Jenny said...

jo det har vi väl.. men de e tråkigt när man sitter å väntar å väntar på ingenting...!!! och inte ens säger förlåt till mig utan skriver det här! :/