Feb 2, 2010

Text & massa bilder < 3

Hej :D
Dålig uppdatering den senaste tiden, men har inte mått ngt bra :(
Men har jobbat varje dag, stallet, inskolning...ja du massa har det varit!!
Så har jag haft feber å mått allmänt dåligt!

Men var med Casper till dagis idag kl 9, sen gick jag till stallet.
Blev longering utav pärlan. Gick kanon < 3

Hämtade Casper kl 14 då vi sedan tog bussen hem.
Gick å köpte lite fika. För på em var det fullt hus här....
Martina, filippa, Nattis, Alvin, Maria, Leonora och Nattis syter Isabell.
Mkt trevligt var det :D
Betydde mkt för mig att alla var här!!!
Men nu är man helt slut.....
Tagit massa alvedon idag! Men nu tränger sig feberna på igen :(
Mådde mkt mkt bättre när jag var ute.



Go bitarna < 3

Casper tyckte det var skoj med gäster :D

Lille Alvin är allför söt!


Innebandymatch med pappa < 3


Caspers favorit på dagis :D


Hoppa i mammas & pappas säng är super skoj


titta vilken fin fotölj jag fått av mormor & morfar



en morgontrött liten kille < 3

pusssss/M

No comments: