Jan 28, 2010

Är jag bortglömd?

Iochmed att mitt mirakel finns känner jag mig ibalnd "bortglömd".
Känns som att ingen vill umgås med mig...
Vem vet kanske var jag en bitch í mitt tidigare liv?!
Jag vill så gärna vara social och umgås med mina vänner, men vilka har jag?
Är så svårt att veta!!
Man vill ju inte verka tjatig eller så....
Men bara så ni vet! fråga mig gärna för jag vill så gärna umgås och få prata med någon.
Men kanske räknas jag inte....
När man ibland ringer hela telefonlistan, även dom man inte umgås så ofta med å ingen svara då blir man ledsen inombords!!!
Jag får väl ändra mig själv åsså.....

Tur att jag har min älskade Casper!!!!

3 comments:

✫Fru Ölmis✫ said...

Gud vad söt ! :)

Fann dig via blogspot :)
Hoppas ni får en trevlig fredag :)

Ori Et Amo said...

Men kära hjärtanes, det här låter inte bra...

Känns som du skulle behöva en självförtroende boost just nu! Jag träffar mina vänner ganska sällan men låter det inte längre hindra mig från att hitta på saker själv. Du börjar väl också komma upp i en sådan ålder där alla vänner och bekanta fyller sina dagar med sambo och jobb. Tror faktiskt att dagarna blir kortare och kortare.

Pigga på dig nu tjejen:)

Anonymous said...

min telefon har inte ringt nå!! /sanna