Jan 4, 2010

HEJ 2010 :D

Då har det nya året börjat!
Men så fort allting har gått.....
Casper börjar bli stora killen och ska snart börja på dagis!
Hur ska det gå?
Han behöver det! men hur ska mamma klara sig???
Den 25:e börjar han på tallåsgården i Valbo!
Finns ingen plats här i stan :(
Men men!!
Tror det kan bli bra ändå!!!

Nyårafton blev bra :D
12 slaget var bäst hi hi
Först middag hos mor å far!
Jag johan & Casper var där!
Casper fick sova kvar! Världens bästa föräldrar har jag :D
Sen träffade vi anders å walter!
Avslutade kvällen på Cava :D

Så glad att jag har min familj...
Casper, johan, mor å far, bröder.. elin å tjejerna...
Vad skulle jag göra utan er????
Å till mina underbara vänner som finns vid min sida...
Va skulle jag göra utan alla er?????

nu ska jag passa på att lägga mig på soffan en stund!!!

pussen

No comments: