Dec 26, 2009

Nu är julen över...

Hoppas alla haft en lika bra jul som vi!!
Den har varit bäst <3
Har sådan bra familj och jag vill bara säga att jag älskar er!!!

Det är många kompisar som jag önskar att jag kunde umgås mera med än vad jag gör idag!!
Så som Petra, Isabell, Mickis, jennifer, Nattis...ja m.fl!!!
Men alla har ju sitt att stå i...med jobb, barn, skola å allt!!
Men ni ska veta att jag saknar att umgås med er!!!

Till Jenny ska jag ge ett tack för att du alltid finns där...
lika Carro å Såffy <3
love u!!

Fick bara lust att nämna det, för under dessa dagar tänker man på sina nära och kära!
Men vad skulle man göra utan Casper, Johan och min familj???
Vad lycklig man är som har dom!!

Men tillbaka till julen...
Den var som sagt kanon!
Casper skötte sig exemplariskt...
men oj oj vad julklappar han fick <3
Ska lägga upp bilder nån dag, men inte haft tid!!
Men det var allt från småleksaksbilar till en mini volvo hi hi
kläder...ja det mesta!!
Allt på önskelistan fick han hi hi
Å själv fick man massa presentkort jag tänkte åka å shoppa för i Valbo med Jenny i morgon!
Efter stalltjänsten!!! :D
Ska bli kul!!
I morgon kommer bilder från jul...
lovar!!!
*pussne*

No comments: