Dec 10, 2009

Hej!

YEAH :D äntligen har vi fått inernet här hemma. Nu kan man ju ha lite koll igen...hi hi
Men jag undrar.....nån som har saknat mitt bloggande?
är det inge som läser så lägger jag ner nu.....

Men nu börjar det hända gerjer här hemma hos oss. har verkligen blivit fint! Är så nöjd och tacksam för pappas å brorsans hjälp med tapeterna!!! :D Så om mån vill komma förbi och hälsa på oss på en fika eller så så är det bara att ringa!!!

Är ju för det mesta hemma nu...jobbar lite extra ibland! Finns ju inte så mkt att göra. Casper & jag brukar ofta vara ute på lååång promenader! Så vikten har man tappat lite på de få veckorna man varit hemma!

Ringde till kommunen för att kolla hur det stod till med dagis för våran del. Även fast Casper har stått i kö väldigt länge känns det som så är det tydligen väldigt brist på platser i Gävle. Så jag sa att vi kunde tänka oss Valbo.... han måste ju få börja snart ju!!

Förra helgen var vi i Furuvik...tipsar alla att åka dit! Verkligen värt det :D Man fick åka grattis karuseller....fast inräder var 60 :- men det var det värt! Otrolig julstämning var det! Annars så är det brist på det i år tycker jag...inge kyla....inge snö hmmmm











tomten fick vi träffa :D
Casper var inte ett dugg rädd!!
Kram /M

No comments: