Dec 17, 2009

Go´dagens :D

Träningen igår gick kanon :D
Men det är lite väl tajt med 8 st tycker jag.
Man får lixom inte riktigt plats.....
Men vi gjorde så gott vi kunde!!

Casper har blivit jätte duktig..sover heeela natten nu :D
Men det är lite svårt att få honom att somna!
I går var hon typ 22,00, men vad ska man göra??
Han vill ju vara med så läääänge det går hi hi

Men han brukar vakna kring 8!
Det tycker jag är skönt...hjälp om hade hade vaknat 5-6 varje morron!
Nu börjar mina julklappar strömma in på posten!
Men är nog bättre att hämta när de flesta har kommit!
Så jag inte får åka typ 10 ggr.
Skulle vilja berätta vad jag köp till alla.....
Men då blir det inge kul!
Det löste sig på julafton iaf...var lite orolig hur det skulle bli.
Men vi är i Valbo hos bror å hans familj :D
Sen blir det Forsby på juldan!!
Bästa möjliga lösningen!!
Casper ska få den bästa julen!!! :D


No comments: