Jan 18, 2010

Go´morron :D

Det blev en liten sväng på stan för mig!
Lite shoppat oxå, ett par mockasiner till Casper, ett par mysiga innetofflor till mig, en familje-almenacka och en fick almenacka!
Almenackerna kan behövas nu när jag börjar jobba och Casper börjar på dagis!!!
På vägen hem så köpte jag mat till mig och älskling, blev MaCedonken hihi
Men hade en kupong där....2 betala för 1!
Casper kom hem samtidigt som mig, tur var väl det...för jag saknade han såååå mkt!!!!
Han ville som vanligt kolla på Teletubbies, men jag lyckade övertala honom att kolla på Bilar!
Så nu har vi äntligen sett den!
Gillar bilar eller Cars kläderna osv å nu vet jag vilka alla figurer är :D
På mockasinerna jag köpte igår var det McQueen....

som sagt, idag börjar det verkliga livet!
Tillbaka till jobbet.....
Men det känns helt oki faktist!
Börjar med 16-23!!
Nu ska vi klä på oss och åka till dagis :D



No comments: