Jan 15, 2010

ÄNTLIGEN fredag :D

Då var det fredag :D
Denna vecka har gått så otroligt fort!

I dag så kom vi till dagis vid 9:00 och då tyckte susanne att vi skulle lämna Casper ensam en liten stund för att se hur han skulle klara av det!
Jag var nog mera nervös än honom!
Tur att älsklingen var med idag oxå <3
Vi kläde på oss och vinkade till Casper.
Visst sa han -mamma nån gång men det gick kanon!
När vi hade gått och dom hade sångstund hade lillprinsen dansat och haft trevligt.

Vid 11 kom vi tebax och då låg han i vagnen och sov.
dom hade varit ute en stund och Casper hade gått till vagnen....
han var trött!!
Så fick väcka honom för idag skulle han äta där!!
Blev potatis och fisk!
*mums* tyckte Casper och åt jätte bra :)

Meningen var att johan skulle tebax till jobbet men fick vara ledig.
kunde då vara kvar hela tiden tills kl blev 12 och vi gick hem!!!
ÄLSKAR MINA 2 UNDERBARA POJKAR <3

FÖRLÅT JENNY FÖR ATT JAG STRULA TILL DET IDAG!!!!!
Men blev inte som jag tänkt........

Fick en kanon fin dag med mina älsklingar.
Vi åkte med mor å far till ÖB, Citygross och Dollar.
Så blev lite handlat!
Bla strumpor, mockasiner och tvättlappar till Casper!!!
Han fick en jätte fin pyjamas av min mor idag!
Hon ksn då hitta fynd min kärs mor....hur gör hon????
Är det nån som hittar fynd är det min mamma!!!!!!!

Avslutade med pizza från Brynäs Grillen!
*mums* men lite onyttigt hi hi

Nu blir det andra onyttigheter....
min favvo GODIS :D
Å film å mys med min Johan <3

No comments: