Jan 7, 2010

Hejsan :D

Men oj vad denna dagen flöööög i väg!
Ingen aning om vad jag har gjort heller...hi hi
Jo...jag har städat vardagsrummet och köket :D
Blir nog badrummet snart oxå....

Men nu dröjer det inte länge förrän älskling kommer hem!
Och Casper har sivit i typ 3,5 h!
Så länge har han nog aldrig sovit midda förut!!!
Hoppas han är glad när han vaknar!!!

I morgon så ska vi på besök till Tallåsgården!
Ska bli spännande :D
Hoppas det är bra där och att Casper kommer att trivas!
Men damen jag pratade med på telefonen idag verkade 3vlig!
Hoppas vädret ger med dig snart så man kan gå ut.....
längtar ju till att vi får åka pulka!!!

Den senaste tiden har jag varit otroligt känslig, gråtit för typ allt....
vet inte varför!!!
Men efter städningen idag och ett x antal kaffe så känner jag mig mkt bättre :D
Också har jag ju Casper som finns där och underhåller mig och kramas <3
Lite dåligt med umgängeskretsen nu, var är ni mina vänner???
Men blir väl ändring på det när man kan vara ute!!! *hoppas*

Jobbade några timmar igår och det var riktigt skoj!!!!

Kan inte ni lämna en kommentar som muntrar upp mig??
pusssss

2 comments:

Josephinewestling - Gravid said...

Tack så jätte mycket Maria!

Okej. Ja det finns ju inte bara en färg att välja mellan :P hehe

ha det topp!

Jenny said...

ja..det blir den färgen och nej skulle inte vilja säga att den va billig :P Men de e ju tänkt att vi ska ha den ngr år så då kan vi lika gärna köpa en rejäl påengång :)