Jun 21, 2010

Då var det måndag igen!!

Denna helg gick såååå fort!
Men har ju jobbat fre-sön och det har varit super mycket varje dag!!
Sen blev det lite fest med Mickis och Jessika på lördagen!!
Super skoj var det :D
Behövdes verkligen vill jag lova.....
Men blev inge utgång för min del, tur var väl det för Frida ringde 08:00 på söndagen och då var det bara hon på restaurangen!!!
Snäll som jag är så åkte jag dit direkt!!!!
Skulle ha börjat 12 egentligen.
Men fick sluta 17 så det var bra. Men var så slut när jag kom hem och humöret var lågt och tårarna nära....
Somna som en stock, även fast det var lite jobbigt att älsklingen jobbade natt :(

Men idag har jag mått kanon, har fått varit med mina älsklingar hela dagen!!!
Casper börjar bli så stor nu lillkillen min....


Den bilden vara väl lite rolig :D hihi

No comments: