Jun 28, 2010

Midsommar 2010 över!

Då var det måndag igen och midsommarhelgen är över!
Den har varit kanon tevlig för min del, hur var eran??
På midsommarafton var Casper och jag med mamma å pappa till Högbo!
Där var det super mycket folk, men väldigt trevligt!
Casper och jag dansa runt stång...eller vi hade en egen ring hi hi
Casper tyckte det var skoj :D




Sen efter dansen gick vi vidare och kolla på alla djuren som fanns där.
Casper blev kompis med bäää, roligaste tyckte han var när han fick mata dem :)


Sen blev det fika! Casper föredrar isglass.....



När Högbo besöket var över åkte vi till Caspers farmor och farfar.
Där blev det jordgubbar :P


Casper fick sova kvar så jag åkte hem till Emelie för lite fest :D
Det var trevligt minus visa detaljer....ha ha
Lördagen var min och älsklingens dag, så mysigt var det!
Först tog vi det lungt hemma, sen gick vi ut och käkade.
Blev även en bio...nya Beck så j*vla grym den var :D
Trodde jag skulle ramla av stolen så rädd blev jag ett antal ggr!!
Men har ni inte sett den så gör det säger jag bara!!!!
Det var en mysig dag med min älskling!!!
Men slutet på dagen blev inte alltför bra.
Vi gick hem til Linda för att träffa lite folk, vidare därifrån till Anders.
Sedan bestämade vi oss för att följa med grabarna ut på krogen!
Men på vägen ner dit så går jag på ett glas, som ngn lämnat på vägen.
Jag såg det förstås inte :(
Känner att det svider tilll, men tror att det inte är ngn större fara.
Efter ngn meter känner jag hyr det blev "kladdigt" under foten.
Lyfter upp den och oj oj oj vad det blöder!
Droppar jätte mycket blod. Så jag och Johan går hem.
Tur var väl det för jag hade skurit upp ena tån :(
Söndagen hade vi stalltjänst och det gick kanon!
pusss

No comments: