Jul 19, 2010

Då var helgen över....

Hejsan :)
Då var det måndag igen. Puss och kram till världens bästa Mickis som var så gullig att jobba åt mig idag så jag kan umgås med min familj!
Känns som att vi bara har jobbat om varandra och inte hnnit umgåtts alls.
Men idag så :D

Lördagen var den bästa dagen på länge!! bjöd på bad med Caspers kusiner....








Sedan åkte vi hem till mamma och pappa. Där vi spenderade resten av dagen och även kvällen och vi sov där :D
Var även ut till stallet :D
Lär t tag i den biten för jag älskar ju min häst och stalllivet. Men Casper går först såklart!!!
På Sätra har Casper hittat ett smultronställe....


I går var det jobb 8-17. Det gick bra!!
Jag och Johan kollade på film när Casper somnat! Snabba Cash...en bra film!!
får se vad dagen bjuder på!!!
pok



No comments: