Jul 3, 2010

lördag 2010-07-03

Då var det den 3 juli...oj jo tiden bara försvinner!

Bra väder har det varit denna vecka åsså. Sommaren är här :D
Mamma har köpt en pool så igår var invigde vi den.
Den var ganska stor så jag fick åsså plats!!´
Tyvärr så blev det inga knäppt kort :(

Sitter nu nere hos bror min i källaren. Skönt här nere nu hihi
Men lite lustigt att man känner suget efter en kopp kaffe nu även fast det är så varmt!
Så tog mig en koppp :P och en ballerina kladdkaka *mums*

Var på markad i Ockebo med Casper, mamma å pappa idag.
Det var kanske lite för varmt, men den där marknaden hör lixom till sommaren!
Blev det vanliga 14 par strumpor 100 :- då fick Casper och jag några par var hihi
En väska.
Till Casper köpte jag ett tåg, där varje vagn var en bokstav så självklart CASPER!
Morfar köpte en traktor och lite bilar till honom :D
Mormor 2 st t-shirts med text Mormors älskling & Jag <3 mina kusiner, en Musseballong!
Casper har sådan tur som har världens bästa morföräldrar!!
Synd att Johan jobbar i helgen hade varit kul om han var med.

Men nästa vecka är älskling ledig :D

pusss

No comments: