Jun 19, 2011

Vad händer?

Jag som lovade att uppdatera..ooppps :(
Vet inte vad som händer men fy så kass jag är. Ska inte säga att jag ska bli bättre....
Men jag kan ju försöka!!

De senaste dagarna har varit bra dagar. Mkt kvalitetstid med min son, mkt stall, mkt familj!
Martina har ridit några ggr på G nu och det går grymt.
Så duktig hon är. Och vilken fin häst jag har :D
Kan knappt fatta att jag har en sådan vacker och trevlig och alldelse underbar pärla.
Stallet ocj G betyder massa för mig. Mår lixom bra när jag är där.
Kärleken jag får från henne är obeskrivlig.

Jag är egentligen världens lyckligaste!
en kan fan inte släppa det som hände, det som togs i från mig....
Inte ifrån mig utan ifrån oss!!!
Varför???
Jag vet att jag inte gjorde ngt fel, men det känns så fruktansvärt orättvist.
Tankarna kommer fortfarande och tårarna.
Min mun ler men mitt hjärta gråter, visst säger man så?
Jag vet att jag måste gå vidare och se framåt, men inte så lätt.
Varje månad tänds ett nytt hopp, bara nån dag kvar sen kan jag köpa testet och när jag väl tror att det ska gå några dagar över så kommer det...
För var det ngt positivt när det kom, men nu blir jag bara så sjukt besviken :´(
Vill ju så gärna.....
Kanske ska försöka att inte vilja så mkt, men det går ju inte.
Nästa chans är att köpa ett ägglosningstest antar jag?? nån som har testat???
Eller så är det bara så att jag ska ha ett barn, men man ska ju ha syskon juh :/
Utan mina bröder vore jag inte samma människa som jag är!!


Men jag älskar Casper och utan han vettefan hur det skulle gå.
Han är mitt allt, min sol, min måne, min stjärna....
skulle jag kunna så skulle jag ge honom världen!
Jag skulle ge honom allt. Nu ger jag honom kärlek och lite till....
Så fin han är våran son. Bästa som hänt mig!!

Visst han börjar bli lite envis och lite trotsig, men han är bäst och undebarast min lill kille!!


No comments: