Jun 1, 2011

You are in it to win it!

Den texten stod på en tröja som jag såg på stan med Emma igår, jag älskade det uttrycket.
Nästa så jag måste köpa den :P

Finns en person i mitt liv som betyder så mycket för mig, en person som alltid funnits vid min sida. Men nu vet jag inte om den ens bryr sig.
Tycker jag berättar massa saker men får inge tillbaka.
Jag vet att man inte ska lägga energi på dom som inte bryr sig, när jag har vänner som gör det.

Jag har ju fått ett helt annat humör och är lätt känslig nu för tiden. Jag har tänkt och funderat, men mkt är nog mitt mf för ngn månad sen.
Det försvinner lixom inte hur hjärnan.
Nu när många är gravida eller har nyss fått sina barn så känns det jobbigt :'(
Jag försöker vara glad för deras skull.
Har ni hört " min mun ler, men mitt hjärta gråter"? Känns lite så.
Visst är det underbart med bebisar, hålla i och lukta på!
Men jag vill inte hålla i andras barn, jag vill ha en egen!
Om det är så att vi inte kan få barn nu igen, så tänker jag inte adoptera. Då blir casper ensamt barn.

I morgon blir det mysa hela dagen med casper.
Pussipuss

No comments: