Nov 24, 2011

Kärlek!

Att få leva livet med någon som betyder så mycket för en är helt magiskt.
Jag älskar min Johan och är så lycklig med honom och min son.
Hoppas ju att våran lilla familj ska bli lite större.... men det är bar att vänta och se.
Trodde aldrig jag skulle vara såhär kär och ha ngt som betyder så mkt för mig.
Casper & johan är mitt liv,mitt allt.
Vi har drömmar och planer och jag hoppas dom blir san.
Jag har en son med egen vilja, han är envis men han är det underbaraste som finns.
I dag så var han helt utan att jag sa ngt till honom, på pottan :)
Stolt vill jag lova att jag var.

Kollar på drömmen om ett barn..snacka om att jag får minnen från förlossningen.
Den lyckligaste stunden i vårat liv...då våran son kom till oss!!!!



TACK FÖR ATT NI 2 FINA FINNS I MITT LIV!
JAG ÄLSKAR ER SÅÅÅÅÅÅ MKT


No comments: