Nov 2, 2011

snö?

Vissa saker gör ondare än andra!
Den senaste tiden har några av mina närmaste varit med om saker som varit jobbiga.
Vissa har det jobbigt nu! Jag vill vara där och stötta och gör allt jag kan.
Mitt eget liv är nu super....även fast det fattas en lite sak!
Men än är jag inte gammal ha ha
Casper är världens underbaraste och se honom lära sig nya saker och växa är helt otroligt!
Att bli mamma är det bästa som hänt mig....
Han är mitt allt! Men sin pappa gör han mig till världens lyckligaste.
Visst går jag och hoppas att vi ska förlova oss och kanske flytta till villa eller så...men det är inte det viktigaste.
Det viktigats är att vi är lyckliga och mår bra :D

Hörde idag att det var snö vid denna tid förra året :O
Helt otroligt, som vädret är nu så kan man ju inte tro att snön kommer komma den närmaste veckan.
Har ett litet problem...
Vet inte om Casper ska ha overall eller täckisar & jacka!!!
Har köpt 1 jacka och fått 1 annan när han fyllde. På tradera så köpte jag ett par didrikson täckisar.
Men man kanske skulle ha en overall oxå????
Vad säger ni???

nu ska jag vänta tills min kärlek kommer hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: