Jun 5, 2012

120605

Hej!
Fick ögoninflamtion igår :/ Så kunde inte se när jag vaknade i morse.
Inge kul alls....
Men är mkt bättre nu!

Blev en trevlig dag trots allt idag. Satt på mig solisarna och följde med Eva till jobbet för lite lunch.
Sen åkte vi en tur till Barnens hus, börjar känna lite panik då jag inte hittat ngn babysitter!
Hittade ju en på tradera, men blev lite strul med den :(
På barnens hus finns ingen som uppfyller mina förväntningar....
Men blev en gullig liten vagnsak

Den kommer lillpyret att gilla :) Fina färger att titta på!!!
Sen kommer den passa vagn oxå hihi!!! Men att pyret gillar den är viktigast.

Sen blev det en snabb fika med Sanna, alltid lika trevligt :) Tror och hoppas vi kommer umgås mkt mkt mera i sommar <3
Träffade även kära mor och köpte studentpresent till Malin och en present till Lippan som blir 8 i morgon!
Casper fick sig 3 nya kalsonger med Bamse :) Dom gillade han!

Ögonen vara mkt bra när jag var ute, men när jag kom hem kom rinandet tebax...tråkigt!
Nu har jag börjat städa köket och har diskat, nu ska vaxduken på!!!

pussss

No comments: