Jun 30, 2012

120630

Då var det sista Juni!
Men jag vill ju ha Juli och att lill pyret ska komma.
Men är ju inte så långt kvar nu. Tiden har gått så fort att jag inte alls är med på att vi är i v.38 :O
I går var C och jag på stan med mamma en sväng.
Jag hitta 2 st linnen :) vanliga basic men ändå!

Sen blev jag stolt ägare till en Samsung S3 :D




Tror den är super bra, jätte nöjd med S2, men den är ju bättre :P
Men det som suger är att jag måste ha ett micro sim :/ Det kommer nästa vecka.

Casper växer och blir så stor. Han sa en kul grej när vi var på br

C-Kan jag få den?
(Pekar på smurfarnas svamphus för 399:-)
Jag -Den kostar för mycket pengar.....
C- Men mamma, kan vi inte köpa mera pengar??

Det blev inget svamphus, men han får önska sig det när han fyller år :)
Han har börjat kolla på den animerad filmen och tycker den är super kul.

På em åkte Casper till farmor och jag och Johan passa på att ha lite soffmys, kollade på film!
Så i morse när jag vaknade vid 10 va jag alldelse själv!
Så nu ska jag försöka städa Cs rum. Men först ett ordentlig bad :P

oxox



No comments: