Jan 25, 2013

F*n vad kass jag är!

Men hjälp vad kass jag är på att uppdatera.
Men har varit så deppig den sista tiden så då har ni väl blivit tokiga på mig om jag har skrivit om allt sådant!
Jag vet inte vad som har gjort att jag känt så... eller jag har bara mina aningar...

Under de senaste åren har jag förlorat många av mina vänner, men har även hittat nya vänner som har kommit och betyda massa i mitt liv.
Jag vet inte om det beror på mig själv eller att man bara glider ifrån!
Jag är otroligt tacksam över att jag har funnit Kelly och Elina under dessa år.
Finns även flera som jag hoppas kunna knyta en närmare relation till.

Alice har haft dom och det vart super bra :)
Bilder kommer sedan!

Alice har även fått en tand :)

Jag har hästabstinens och det gör mkt till att jag mår som jag gör!
Även om det känns tungt att ha sålt den lilla grå, så vet jag att jag gjorde rätt.
Vi hade inte kommit längre än vad vi gjort... hon förtjänar att bli hopphäst!!
Så nu letar jag med ljus och lykta efter en ny!
Jag vill ju ha en kompis, inte ett tävlingsredsakp.
Visst vore det kul att få vara med att tävla lite lokalt... men är kontakten med min häst jag saknar!

Jag har nu hittat en väldigt intressant :D


Look at me -2009
Vilken prins va???
Ruskigt sugen att ta hem honom , men lär ju ta oss 45 mil för att provrida.
Dock har dom fler hästar där :P
Så blir en resa snart :D
Men man kanske ska reservera???
Jag har ju jätte mycket utrustning kvar efter Grållan, men man vill ju ha nytt till nya häst!
Så det som finns åker nog ut på försäljning!
Även lite av mitt :P



No comments: