Jan 31, 2013

saknar ♡

Detta är jobbigare än jag trott! Saknar att vara häst ägare. .. känns så tomt på något vis.
Jag saknar att vara få borsta på min häst,  att få mysa med min häst, att få rida på min häst....
Har turen att det finns många snälla människor som låter mig rida. Var ute och red på Buggen i går igen tillsammans med Elina och Welle :)
Det var mys!!
Men snart så kommer ja hitta Min ♡
Har en känsla i hjärtat och lutar åt ett håll.

Sen saknar jag dig, dig kunde jag ringa när som helst,  kunde prata med dig om vad som helst.
Nu känner jag dig knappt! Vad har hänt??
Ska inte tänka på det det vet jag... men jobbigt ju!

Alice var till Gimlins idag å hon var sååååå duktig ♡
fotografen sa att hon var en riktigt liten fotomodell :)
som kollade in i kameran och skrattade och log hela tiden ♡

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments: