Feb 8, 2013

130208

Hej!
Då Johan jobba em idag så blir det mys dag med barnen :D
Vi går en sväng till leklandet. Filippa kommer åsså följa med!
Jag längtar till våren då man bara kan gå till boulongern och leka.
Men i denna takt så är vi där snart...

Är på jakt efter nya ridstövlar, men vettesjutton vilka man vill ha :P
Jag har ju såååå smala och långa vader...
Men har ev hittat ett par jag gillar till ok pris :)

Lär prova dem igen :)
Men blir svarta denna gång. Brunt i snyggt men svårt att matcha!
Nästa häst kommer nog få ha svart utrustning oxå för som sagt mkt lättare.
Svart är lixom svart, men brunt finns ju i hur många nyanser som helst!
Jag tycker brunt är super snyggt.... men men
Just n har jag inte det problemet.

Håller på att försöka göra en budget vad vad hästen skulle kosta varje månad.
Men mycket gäller ju stallplatsen, men har ev en på g. Ska dit å titta så snabbt det bara går!
Hoppas kunna ha en häst till 1 april iaf :D
Men kände att jag skulle behöva få komma igång att rida lite ordentligt, finns en grupp 10 på torsdagar på fältis för Cicci G. Den kanske vore ngt för mig :)
Funderar på att prova nästa vecka ;)
Var ju vääääldigt längesedan jag red ordentligt!

pussss

No comments: