Feb 16, 2013

130216

Ja men då har vi passerat mitten av februari...
Hjälp vad tiden går! I morgon blir Alice 7 månader... sinnes!!!
Nu börjar hon bli stor lill tjejen. Tänkte på en sak...
När Casper var 8 månader så började jag jobba heltiden igen.
Johan var ju arbetslös då...
Men nu tänker jag jobba extra så mkt det går. Å vara hemma längre...
Har ju sökt dagis from 14 januari 2014!
Så håll tummarna på att hon kommer in då!

Det finns en person som jag har kommit att sakna sjukt mkt, blev väl inte förrän du varit borta ett tag som jag kom på hur j*vla mkt du betyder för mig!
Kunde alltid ses och bara prata... när jag nu för ngn vecka sedan pratade med dig i telefonen så känns det så bra!! Jag blev sååååå glad...
Du förstår mig och det känns bra!
Tror denna sommar kommer bli super :D

I dag ska jag på dop, själv och det ska faktist bli ganska skönt!
Barnen ska vara med mormor å morfar!
Johan jobbar, annars hade det varit trevligt om han ville följt.
Men nu till det stora problemet, va sjutton ska jag ja på mig?
Men det får lösa sig... hade ju velat haft ngt nytt.. men så blev det icke :P

bilder kommer under dagen ;)

No comments: