Jan 4, 2014

Årets första inlägg :)

Då var det 2014...
Årena går fort!!

Jag är lycklig och lever ett kanon bra liv med en underbar sambo som jag har 2 underbara ungar med. 
Jag har efter alla dessa år hittat min drömhäst...
Tom har jag mål med ridningen detta år och det är att rida en B:1 på minst 65 %.

P har vilat i ca 2 veckor nu och red med anna idag. Han skötte sig kanon och jag kände mig som en ny människa när vi kom tillbaka :)
Nu ska vi komma igång med träningar osv...

Johan har varit borta hela dagen idag och det var kanske lite tråkigt men även lite skönt hi hi!
Då har barnen och jag varit hos päronen och haft det trevligt. Casper fick bestämma maten i kväll och gissa vad det blev... Pizza såklart!!
Kan vi hålla tummarna på att Alice sover hela natten nu?? Pussa 

No comments: