Jan 29, 2014

onsdag 28/1

Hjärnspöken... hmmmm.....försvinnn!!!!
ja ja.. får se hur länge dom tänker sitta kvar. Kanske blir läääänge....
Vi får se vad jag lyckas göra utav det :P
Kanske jag satsar... ha ha... vore ju grymt!

nu är jag såååå taggade inför lördag då jag ska ut med mina favvoriter.
Å jag ska festa... kan ni fatta???
ha ha händer ju nästan aldrig... 12 veckor sedan sist!!

Men nu ska jag ha roligt i mitt liv och inte låta mig bli nedtryckt..
Ångesten lär jag ta tag i!
tog ett steg på jobbet igår då  jag sa vad jag tyckte och mådde dåligt av. Men är dock inte kul att få ångest över ngt man inte är skyldig till... jo lite skyldig var jag.
Men inte så så det lät!
Jag var sååå ledsen å hade ångest hela helgen!
Men skulle ha berättat hur jag kände från början.

Nu lär jag ju ta tag i sömnproblemen....
hmmmm :/

pussssssss

No comments: