Oct 23, 2014

Go kväll!

Denna dag har bestått av jobb!!
Men tog mig en tur till köpis med mor och casper. Casper köpte skor och ett fodrat allväders ställ :) grönt som han älskar.

Hästen fick vila och jag vart stall ledig.
Inte min grej att vara det, men kan vara skönt att få lite hjälp.

Jag fattar mig inte på dig. Du är falsk och jag vet ej vart jag har dig. Du läser nog inte ena detta, men även om du gör det så fattar du väl inte att jag menar dig.
Allt är efter hur du vill ha det och hur du har tid.
Men nu är jag less på dig...

Inte bara dig jag är less på. Är less på väldigt många människor i min  närhet och många dom närmaste.
Eller jag vet vet ju knappt vilka som är mina närmaste :/

Jag får skaffa mig nya eller andra bekantskaper jag inte brukar umgås med.

I morgon taggar vi jobb 9-20!!!
Då hoppas vi på bra stämning och försäljnings rekord.

Pussss

No comments: