Oct 17, 2014

Hej!

Är det någon som läser denna blogg?? From måbag lovar jag ett inlägg om dagen. Kanske vara blir en bild, men ngt ska ni få läsa :)
Ska försöka fixa en ny header oxå.
Gillar den jag har men vill ha ngt nytt och höstigt.

Just ni befinner jag mig i en svacka.
Vet ej Ja hur jag ska ta mig vidare, men snart så!!
Jag gråter och mår dåligt. Men det händer väl även den bästa? Jag känner mig misslyckad...
Många tror säkert att jag mår bra och ja... kämpar med att få allt att gå ihop.

Jag saknar dig. Dig jag kunde prata om allt med, vi som gjorde allt.
Jag vet ej vad som blev fel, men nu så känns det som att du är så långt borta från mig.

Det positiva nu är barnen, fast har ej så mkt tid med dem som jag skulle vilja.
Pikachu är kanon fin och har vuxit på sig min lilla häst!
Det kommer bli kanon och ska nog försöka mig ut på någon tävling efter nyår :)

Pusss

No comments: