Feb 8, 2017

17-02-08

Idag har varit en bra dag!

Först en prom till mvc, där kanske det inte gick så bra..
För högt blodtryck 140/90
Så jag lär tebax på fredag.

Sen hem till Eva på en kopp kaffe där jag hann med lite prat!!

Sen hem till Carro där hon och Sanna var med småtjejerna :)
Så otroligt söta tjejer!!
Mest otroligt är väl att jag snart kommer ha en egen liten bebis...
Känns lite overkligt att han snart är här!
Men kommer bli så bra :)
Jätte kul att träffa brudarna...
Känns väldigt kul att vi kommer ha småbarn samtidigt.
Väldigt kul så man kan göra saker tillsammans.
Mest kul är ju att Sanna har en tjej spm är lika gammal som Alice.
Blev lite lunch å massa prat.

Sen åker vi till stallet fick sällskap av Sanna å henne tjejer då mira var väldigt häst intresserad.

Sen gick jag till Ikea en sväng men kroppen var lite trött efter dagen så var inte så motiverad att knatta runt där.
Mamma å pappa kom förbi å hämta mig.
Sen var dom med in en stund och det kändes bra :)

Sen var det soffan som gällde hela kvällen.
Nu ska jag sova utan att ställa klockan.
Sååååå skönt.
Natti natt 

No comments: