Feb 27, 2017

Välkommen till världen ❤

Våran lille kille kom till världen på bf datum.
Men dock vart jag igångsatt!!

Var på tillväxt kontroll onsdagen 15 feb.
Pga det höga blodtrycket.
Då konstaterande man att liten där inne var ganska stor 🙈
Så när vi gick hem så sa man att vi skulle komma tillbaka på fredag för att sättas igång.

Vi kom tillbaka på fredagen, men var så många där då med värkar så vi fick gången igen...
För att komma tillbaka på lördag morgon.
Vilket vi gjorde.
Då fick vi iaf komma in på ett rum för blodtryck osv
Men vi fick åka hem igen...
För att komma tillbaka om det blev ett rum ledigt.
Hem.. la mig på soffan kika på lite tv.
För att sedan duscha.
Medans jag var i duschen så ringde självklart dom upp och sa vi kunde komma in.

18:15 giorde man håll på hinnorna.
19:30 sattes det in drop.. då öppen 5 cm.
Sen jävlar du va det gick undan och inte gorde det oxå.
Trodde jag skulle dö..
När natt personalen kom vid 21:30 så var jag helt öppen och det skulle komma barn snart..
Kämpa på med lustgasen och jävlar vilka värkar.
Men när sedan krystvärkarna kom så var ag säker på att dö!!
Men ut kom han pojken 22:04
4228 och 53 lång!
Behöva inte sys eller något!

Nu har han hunnit bli 9 dagar och hannäe världens snällaste ❤
Namn... inte lätt, men tror det blir Kion!!

No comments: