May 11, 2009

Tur att man har Casper :D


Idag så känns det som att man är slut. Mår piss.... :(
Feberfrossa å yrsel! Huvudvärken ska vi inte prata om!!!
Sen så är det ngt konstigt på min vänstar sida...ont som sjutton gör det precis under revbenen!
I natt gjorde det så ont att jag blev tårögd!!
Å sen så känner jag mig ensam. Johan å Casper har jag alltid vid min sida...
men vänner....
Fast Carro ringde idag :) Lite får man nog ta på sig själv åsså!
Jag är inte så duktig på att ringa jag heller. Men vilka ska man ringa??!
Nån som vill umgås med oss?
På lördag så blir det party :D som man längtar!!
Mamma å pappa ska vara barnvakt! Så kan jag koppla av....
Idag så får jag hjälp av Jennie Wård med Grållan! Tack tjejen :)
Hon ska även ha henne på lektion i morgon!!!
Det kommer gå kanon!!
Mamma slutar 19...ska nog be henne komma förbi med mat *hi hi*
puzzzz M

1 comment:

Anonymous said...

Du kan ju jätte gärna höra av dej till mig! /Sanna :D




www.zannski.blogg.se