May 18, 2009

Lördag!

Detta har trots allt varit en jätte kul lördag! ¨
Trodde först att jag skulle få sova en hel natt å flera timmar. Men tjii fick jag....
Somnade inte förrän typ 4. pga vissa omständigheter.... finns det nån man kan ringa så sent på natten? Om man behöver prata???
Sen ringde telefonen kl 9.00. å eftersom att Casper var hos sin farmor & farfar så var jag bara tvungen att svara. Men var ingen fara med honom...snacka om hjärtklappning!!
Det var lite andra problem, fast jag löste dt direkt! Men att somna om var omöjligt!!
Så ringde min kära far så åkte vi ut till Stallet!
Snacka om att jag behövde det. Få pyssla lite å dona...red även en sväng!!
Åååå va jag hade längtat efter ett bra derssyrpass å det fick jag idag. Så j*vla fin hon var!!

Sen vid 4 var det dax för.....



Hur kan dom få djuren att göra alla konster? Man är ju imponerad!!
Hästarna gillade jag!!


Slutscenen :D mäktigt!!



Sen åkte jag upptill stallet igen. Gav Grållan lite kvällsmat.
På vägen hem köpte jag max till mig å älsklingen.
Å nu sitter man här....
Fast inte länge till, nu blir det myssssssss

No comments: