May 28, 2009

Torsdag!

Hej alla :D

Nu var det nog evigheter sedan jag blogga sist, lite att jag intehaft nån ork...men sidan har varit knasig när jag väl har tagit mig tid!! Men har jobbat en hel del, sen har man varit med Casper mkt mkt :D Han blir bara större å större, nu har han börjat ta sig framot! Jätte duktig är han...å snabb!!!

I dag skulle va ha varit på bvc kl 8.30, men råkade somna om så vaknade 8.20! Så det var bara arr ringa dit å säga att vi inte skulle hinna. Fick då en ny tid 15 :) Men det var bra på sätt å vis, för då kan Johan följa! Denna period har varit lite jobbig för oss, jag har varit ledsen för att johan har varit så nere. Inte varit så skoj att vara å umgås med honom.... men häromdagen så pratde vi ut om allt å nu är allt bättre än bäst :D Är så lycklig med honom...så underbar han är min älskling!! Sen så har vi världens bästa son!!

I dag blir det jobb 16-23! Men blir bra med pengar nu hi hi

Här kommer lite bilder från i veckan!!

Casper åker flygplanet på Ica Maxi med morfar :D


Våran lilla busunge!


en liten tröttis

Lunchdags!!


No comments: