Jul 23, 2009

Tigger kläder :D

Glömde att berätta att jag å mamma var på köpis i söndags. Då nämde jag för henne att Casper skulle vilja ha den nya Tigger dressen dom fått in på H & M. vi gick dit och kollade....
Mamma köpte dressen, strumpor och en mössa :D
Så snäll hon är min mor. Men vi hittade ingen matchande tröja där....



Men i går när jag satt på nätet och kollade runt lite. så gick jag inte på H & M´s hemsida.
Gissa vad jag hittade där?? Massa matchande kläder till det som mamma köpte :D
Så jag kunde inte låta bli, utan passade på att beställa. det kan ju ta slut ;) hi hi
Beställde även en annan grej till mig själv... kanske ångrara mig...näe det tror jag inte.
Ska inte berätta vad det är, det gör jag när jag får den!! Kan säga en sak iallafall - den är röd :D

Puss /

No comments: