Jul 30, 2009

Hej hej :D

Nu var det längesedan jag vara här å skrev.
Funderar på att sluta skriva här....tror inte att så många intresserade av att veta vad jag gör!
Men men.....
nu tar jag mig tid att skriva lite om hur veckan som gått varit.
Nu har jag jobbat lördag till idag. Snacka om att man är slut efter denna vecka!!
Men nu ska jag njuta av 4 dagar ledig :D
Måste ge Eva ett tack för att hon har varit på jobbet denna vecka...skulle jag gjort utan dig?
Jennifer har det åsså varit jätte skoj att jobba med!!

I går var jag ute till stallet och red en sväng...så j*vla kul var det!!!
Efterdet så blev det sommarkväll med Casper, tjerna och mor, far, Chrillo och elin!!!
Alcasar var väl inte bäst...men blev bättre mot slutet!!
Casper tyckte det var skoj.....




Han tyckte det var skojigt med alla männsiskor att titta på!!!

I dag var Casper med mamma så efter jobbet åkte jag å johan till GG och sa upp lägenheten, sedan åkte vi in till stan. Kollade runt lite...jag hittade en jacka jag blev kär i på Cubus!! vill ha :D Blir nog en sådan oxå! Kollade på Babyproffsen idag på en sittvagn till Casper. Johan gillade deras Jogger... det gjorde även jag! Fast Emmaljungas nya scotter gillade jag...fast den har inte vridbara hjul!! :(

vi får c hur det blir med det!! hi hi Paketet från HM kom idag oj oj oj vad Casper kommer bli fin i höst :D köpte även 2 jeans till honom på Cubus idag :D

*puss* Maria

1 comment:

jenny said...

jag vill läsa =)