Jul 10, 2009

Ett blått glas :D

Oj oj oj vilket dåligt väder det var igår....
hmmm...som min pappa sa
-förra torsdagen håll man på att svettas ihjäl typ 30 grader varmt, och idag fryser man när det bara är 11-12 grader!!
Det kan inte vara ngt mellanting!!
Fast hade det bara inte regnat igår hade jag inte klagat!

Så synd för det blev ingen lunch med Jenny och lille Edwin :(
Tackvare detta väder!!!! blääää
Men Casper och jag var ute på stan och kollade läget, hittade ingeting förutom en ny leksak till Casper!!
Blev lunch på Mcdonken...så jag fick ett blått glas *wee*
Så nu har jag fyra stycken :D
Gillar verkligen dessa glas, vill alla 6 men missade det första så jag hoppas kunna få köpa det när dom kommer sälja de glas som är kvar!!!

Efter vi gåtå på stan och lesnat på det så tog vi bussen till sätra, där johan var hos Mange & Linda. så snällt av dom å tagit fram Charlies kommande leksaker så Casper fick leka med dem :D
Han tycket det var super skoj...
Casper tycker det är hemskt kul och vara hos dem å hälsa på, då är han inte minst utan det är lille Charlie som är 3 månader!!!
Var väldigt skönt att prata med Linda, förstår ju lite min sists :D
vi pratade ganska mkt så nu hoppas jag vi kan umgås mer med dom!!
/

No comments: